Zakładając konto w naszym sklepie będzie można przejść przez proces zamówienia dużo szybciej, przechowywać wiele adresów dostawy, śledzić statusy zamówień i korzystać z dodatkowych funkcji.
Wytworne, ażurowe rajstopy, które wspaniale zdobią nogi. Idealne na wieczór i nie tylko. Drobny wzór pozwala rajstopom ładnie się układać. Miękka, elastyczna przędza, wysoka jakość, renomowana marka Gatta.
Zwrot
Oczywiście zwrot każdego zakupionego produktu jest możliwy. Masz na to aż 31 dni!
Co należy zrobić?
1. Zapakuj produkt w opakowanie uniemożliwające jego zniszczenie i pogniecenie podczas transportu (koperty bąbelkowe nie są wskazane).
2. Wypełnij formularz dostępny TUTAJ lub napisz go własnymi słowami.
3. Dołącz formularz do paczki lub wyślij jego skan na adres kontakt@olive.pl.
4. Wyślij produkt dowolną formą za wyjątkiem przesyłki pobraniowej.
Zwrot wpłaconej za produkt kwoty otrzymasz od nas w ciągu 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani oTwojej decyzji odnośnie zwrotu.
Wymiana
Na dokonanie wymiany masz również 31 dni. Możesz wymienić produkt na dowolny, inny dostępny w sklepie olive.pl.
Co należy zrobic?
1. Złóż zamównienie na nowy produkt wspisując w uwagach WYMIANA i numer poprzedniego zamówienia (koperty bąbelkowe nie są wskazane).
2. Zapakuj produkt w opakowanie uniemożliwające jego zniszczenie i pogniecenie podczas transportu.
3. Wypełnij formularz dostępny TUTAJ lub napisz go własnymi słowami.
4. Dołącz formularz do paczki lub wyślij jego skan na adres kontakt@olive.pl.
5. Wyślij produkt dowolną formą za wyjatkiem przesyłki pobraniowej.
6. Następnie poczekaj na kontakt mailowy z naszej strony. Poinformujemy Cię o ewentualnej dopłacie lub nadpłacie.
Oznaczenie 24h przy rozmiarze oznacza, że produkt zostanie wysłany w przeciągu 24 h od momentu złożenia ( w przypadku przesyłek za pobraniem) lub opłacenia ( w przypadku przesyłek z przedpłatą) zamówienia.
Oznaczenie 3-7 dni przy rozmiarze oznacza, że zamówienie zostanie wysłane w przeciągu 3-7 dni od momentu złożenia ( w przypadku przesyłek za pobraniem) lub opłacenia ( w przypadku przesyłek z przedpłatą) zamówienia.
Dostawa zamówionych towarów odbywa się za pośrednictwem następujących przewoźników:
- Poczty Polskiej,
- Paczkomaty InPost,
- Firma kurierska DPD.
Koszty wysyłki uzależnione są od wybranego przewoźnika, metody płatności oraz wartości zamówienia.
Gwarantujemy DARMOWĄ WYSYŁKĘ zamówienia o dowolnej wartości POCZTĄ POLSKĄ - odbiór w punkcie w przypadku przedpłaty na konto.
Uwaga! Możliwość osobistego odbioru w siedzibie firmy w Krakowie. W takim przypadku koszt wysyłki = 0zł!
Poniżej prezentujemy tabele kosztów przesyłki:
Poczta Polska - odbiór w punkcie |
||
Wartość zamówienia |
Przedpłata |
Płatne przy odbiorze |
0,00zł - 199,99zł |
gratis |
17,50 zł |
200,00zł - więcej |
gratis |
17,50 zł |
Poczta Polska - przesyłka biznesowa (krajowa) |
||
Wartość zamówienia |
Przedpłata |
Płatne przy odbiorze |
0,00zł - 199,99zł |
11,50 zł |
17,50 zł |
200,00zł - więcej |
gratis |
17,50 zł |
Paczkomaty InPost |
||
Wartość zamówienia |
Przedpłata |
Płatne przy odbiorze |
0,00zł - 199,99zł |
14,50 zł |
17,50 zł |
200,00zł - więcej |
gratis |
17,50 zł |
Firma kurierska DPD (przesyłka krajowa) |
||
Wartość zamówienia |
Przedpłata |
Płatne przy odbiorze |
0,00zł - 199,99zł |
13,50 zł |
17,50 zł |
200,00zł - więcej |
gratis |
17,50 zł |
Poczta Polska - zagraniczna paczka priorytetowa (w granicach Unii Europejskiej) |
||
Wartość zamówienia |
Przedpłata |
Płatne przy odbiorze |
0,00zł - 999,99zł |
85,00 zł |
nie dotyczy |
1000,00zł i więcej |
gratis |
nie dotyczy |