• WYSYŁKA JUŻ OD 24H
    • ODBIÓR W PUNKCIE + PRZELEW = DOSTAWA GRATIS
    • 31 DNI NA ZWROT
Nie masz produktów w koszyku.
Wróć do listy wpisów
Bądź piękna (i zdrowa) na wiosnę!

Bądź piękna (i zdrowa) na wiosnę!

Wiosna to ten wyjątkowy czas, w którym wszystkiego jest więcej: więcej zieleni, więcej pozytywnego nastawienia, więcej spotkań z przyjaciółmi i w końcu więcej ruchu. Nie każdy może sobie jednak na to pozwolić. Większość z nas znaczną część dnia spędza w pracy, po której umówmy się, nie każdemu chce się biegać maratony. To nie znaczy jednak, że musimy rezygnować z aktywnego trybu życia! W końcu ktoś mądry kiedyś powiedział, że sport to zdrowie i w zupełności się nie pomylił!

Dla tych zapracowanych, ( ale i dla leniuchów) mamy zatem kilka, sprawdzonych min-ćwiczeń, które można wykonywać nawet za biurkiem!

1.    Ćwiczenia wzmacniające brzuch

Ćwiczenie powinno być wykonywane ok. 30 cm od biurka. Ręce proste, wyciągnąć przed siebie, dłonie należy płasko oprzeć o blat.  Następnie ugiąć obok siebie nogi w kolanach i podnosić je na wysokość ok 20 – 30 cm. Nogi                    chwilę utrzymać w górze i opuścić, ale w taki sposób, by nie dotykać podłogi. W ten sposób  pracujemy nad mięśniami i wzmacniamy je. Zalecane jest wykonanie 3 powtórzeń po 20 razy.

2.    Ćwiczenia na nogi
Siedząc przy biurku lub stojąc i parząc kawę, wspinaj się na palcach nóg. Pamiętaj jednak, by nie dotykać piętami podłogi. Wykonaj kilka powtórzeń. Dodatkowo kręć kostkami u stóp, prostuj pod stolikiem kolana.

3.    Wzmocnij uda!

Siedząc na krześle, zegnij nogi pod kątem 90 stopni. Nie zmieniając kąta podnieś jedną nogę na wysokość ok 15 cm. Nie dotykaj nogą podłogi. Ćwiczenie powtórz 20 razy. Powinnaś poczuć mięśnie ud.

4.    Odpręż ramiona

To ćwiczenie znają nawet przedszkolaki. Dłonie połóż na ramionach i zacznij krążyć ramionami. Krąż nimi przynajmniej 30 razy. Powtarzaj ćwiczenie kilkakrotnie w ciągu dnia.

5.    Przeciąganie

Wiele tłumaczyć nie trzeba. Rozciągaj się i przeciągaj. Zwróć uwagę zwłaszcza na ramiona, kark i plecy. Kręć głową, przechylaj ją w prawo i lewo – dotykaj podbródkiem klatki piersiowej. Zadbaj o nadgarstki – kręć nimi. Naciągnij również palce.

A po godzinach pracy proponujemy wygodny strój sportowy, który idealnie spisze się podczas ćwiczeń. Kolekcję możecie zobaczyć tutaj

ćwiczenia na wiosnę

Kategoria: Aktualności

Komentarze